keskiviikko 3. lokakuuta 2018

Elonmerkkejä, kesätöitä, valmistuminen koulusta

Elossa ollaan. 

Olen edelleen aika epäaktiivinen blogini suhteeni kun en millään saa mitään hyviä ideoita mistä voisin kirjoittaa. Koko kesäkin olin pitkään aikaan kesätöissä joten silloin ei ollut aikaa kirjoitella mitään blogiin ja se että en jaksanut työpäivien jälkeen ajatellakaan mitään muuta kun lepoa ja rentoutumista. Harmittaa ihan sikana kun mulla oli määräaikainen työsuhde joka päättyi viime kuussa. Olisin mielelläni vielä jatkanut ko. yrityksessä. Kerrankin pääsin tekee mulle sitä unelma duunia ja olen juuri oikea henkilö alalle. Jokainen työpäivä tällä turvallisuusalalla on erillainen ja siitä mä just tykkäänkin. <3 : 3 Työkaveritkin on ollu aivan mahtavia <3 

Selvennän vielä että tein koko kesän vartijan töitä eri kokoisissa kaupoissa. Muutamia kiinniottojakin tuli tehtyy näpistelijöistä. ^^  Kiireinen kesä oli tänä vuonna töiden takia, mutta hyvä vaan että oli tekemistä ja palkka juoksi. : 3 Kesän aikana tuli käytyä parissa conissa: HypeConissa ja Animeconissa. Acon oli kyllä todella suuri pettymys tänä vuonna kun tieto kulki helvetin huonosti tapahtumassa ja ohjelmia jouduttiin perumaan/siirtämään. Itse olin ensimmäistä kertaa siellä info väkärinä. Oli ihan jees hommaa, mut mä oon ikuinen narikka lapsi coneissa <3 xD 

Viime kuussa olin ensimmäistä kertaa Tarconissa isotavara narikassa vuorovastaavana ja con oli pettymys mulle siinä suhteessa että perutuista työvuoroista narikassa _ei_ ilmoitettu narikka vastaavalle tai minulle vuorovastaavalle vaan kaikki ilmoitukset meni itse työkkäriin conissa. Toivon että ensi vuonna Traconissa tajutaan se että peruutus ilmoitukset työvuoroista tulee tehdä myös työpisteen vastaavalle eikä pelkästään työkkäriin!!! Kukaan ei ole mikään selvännäkijä. Peruutuksien takia yleisvänkäreitäkin sain narikalle vasta muutaman tunnin kuluessa, joten koko tämän paskan takia mun coni meni viikonloppuna pilalle. Kiitos teidän jotka ette osaneet ilmoittaa peruutuksistanne narikka vastaavalle. : )

Sain sentää veljeni kanssa kivoja kuvia conissa: 

                                                                     
Photo by Cookie_Chan


Photo by Cookie_Chan

Photo by Cookie_Chan

Photo by Cookie_Chan

 Kuvaaja: Cookie_Chan Muokkaus: Mika_Chan Asuramaru: Lumikki

Viime kuussa pääsin sentään suorittaa kouluun liittyvät loputkin koulutukset. Eli tkp:n ja kaasusumuttimen käyttökoulutukset sekä jv:n koulutuksen <3 Ens vuonna haen Yukiconiin jv:ksi. Tulevaisuudessa aioin vartijan töiden lisäksi tehdä myös jv:n hommia. <3 

Tässä kuussa on kans menoa ihan riittävästi näin työnhaun ohella. Perjantaina tapahtuu tukka, eli waifu kustantaa mulle nimpparilahjaksi kampaaja käynnin <3 12pvä valmistun koulusta kun saan tutkintotodistuksen joten on kiva saada hiuksetkin kuntoon ennen sitä <3 16 pvä on sit karmivat karnevaalit johon meen waifun kanssa cosseissa. : 3 <3 Ja loppukuusta kutsuu Jyväskylä sekä cosplaytanssiaiset. Olin cosplaytanssiaisissa viimeksi vuonna 2013 ja sen jälkeen en ole ollut koska ei oo hirveästi motivaatiota mennä mutta nyt tänä vuonna meen koska teemana halloween. Mun lempi juhla ikinä <3 <3 Toivon että ehdin saamaan uudet sarveni jotka tilasin alista viime kuussa kun ne tulee olemaan yksi osa asuani tanssiaisissa ja jopa karnevaaleissakin jos ehtii ennen sitä tulemaan. ^^ 

Ootan muutenkin alista useampaa pakettia samoin kuin eBaystäkin <3 Suurin odotuksen aiheena on myös se että kämpässäni valmistuu tän kuun lopussa kylppäriremppa ja jännällä odotan lopputulosta ^^ 

Tällä hetkellä nyt on aika stressaavaa ja ahdistavaa kaikkien tukihakemusten kanssa kelassa ja työnhakua, jos saisin vakkari paikan niin ois kyl niin unelma <3 Katotaan että miten tässä käy. Nyt olen vaan lomaillu, tehnyt työhakemuksia eri firmoihin ja aloittanut uusia cossiprojekteja. 

Uutta videota tulen kuvaamaan ainakin karnevaaleista särkänniemessä ja ehkä jotain klippejä myös tanssiaisista. Katotaan että mikä on fiilis ja motivaatio sinä hetkenä.

                                                                      Mika_Chan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti