lauantai 6. lokakuuta 2018

Uus tukka ja flunssan kiroamana

Nyt taas uutta postausta, yllättävää että näin nopeasti teen jo uuden postauksen vaikka edellisestä ei ole pitkää aikaa. ^^ 

Tällä hetkellä kärsin karseesta flunssasta, mikä vie kaikki voimani että en jaksa tehdä mitään, edes cossiprojekteja johon nyt olisi motivaatiota. ;;u;; Limainen yskä on pahin asia tässä taudissa kun muutenkin sairastan astmaa. Öisin tulee huonosti nukuttua olotilan takia. -.- Mutta onneksi nenösumutin ja astmalääkkeet on nyt kaverit ♡ 

Olo on kuitenkin vähän parempi jos vertaa edelliseen muutamaan päivään, ainakin merkkinä se että paranen koko ajan päivä päivältä. Olisi kuitenkin mukavaa olla terveenä ens viikolla kun on valmistujaiset koulussa ja karnevaslitkin lähestyy kovaa vauhtia. >w< 

Mut nyt postauksen pääaiheeseen eli mun uuteen tukkaan, yuhuu!! ^^ ♡ Eli eilen olin pari tuntia kampaajalla, halusin ihan kokonaan uuden hiustyylin vaihtelun vuoksi + tukka värjättiin pastellin pinkiksi, värjäyksessä käytettiin värimaskia joka sit pesujen myötä haalistuu. En muutenkaan käytä enään ollenkaan kestivärejä vaan pelkästää suoravärejä/värinaamioita. ♡ ^^

Mutta ihaninta oli kuulla kun kampaajan henkilökunta sekä muutama muu asiakas kehui mun tukkaa että väri on herkullinen ja hiustyyli sopii mun kasvoihin. ;_; ♡ Liikutuin noista kommenteista ja tuli niin hyvä mieli. Ite en olisi uskonut että lyhyt tukka sopii mulle näin hyvin ja se tuntuu niin kevyeltä. ♡ Myös kerroksia lisättiin ja latvoja rikottiin mikä on mulle se tärkein asia hiusten leikkuussa. >w< Mulla on ns. poikatukka takaata ja edestä vähän pidempi sillä otsatukka. ♡ 

                                         
Rakastan tätä tukkaa!! ♡.♡


 ISOIN KIITOS tästä kuuluu waifulleni joka sponsas mulle tän nimpparilahjaksi ♡ ;;u;; Mulla on paras ja ihanin waifu ikinä joka omasta tahdostaan kustansi mulle kampaaja reissun >//w//< Mulla oli myös tosi taitava ja mukava kampaaja jonka kanssa höpisin niitä näitä kun se laittoi mun tukkaa~ :3 

Hankin samalla myös värimaskia jolla saan ylläpidettyä väriä pidemmän aikaa, sillä saan samaisen pastellin pinkin mitä mulle kampaajalla laitettiin hiuksiin tai sitten hiukan oransihtavan ruusukullan sävysen. ♡ 

                                           
Värimaski värin ylläpitämiseen ♡
 Nyt pääsen muotoilemaan tätä uutta tukkaa kivasti ^^ ♡ Tuun käyttää hiuslakan lisäksi myös hiusvahaa että saan tukkaa ns. pörheän näköiseksi pienen tupeerauksen lisäksi. Nykyään hairlekiinista on tullut mut vakiopaikka josta ostan hiustuotteita sekä käyn kampaajalla jos haluan jonkun uuden ja uniikkisen tyylin jota en itse osaa lähtee toteuttamaan. Useinmiten kun itse vaalennan sekä värjään tukkani. >w< ♡ 


Hiukset on ainoa asia josta pidön itseni ja sen takia panostan niihin sekä värjäyksen että tyylin myötä. Myös muotoilukin on tärkeää minulle. Myös tämän takia tykkään stailata wiguja ja muotoilla niitä. ♡ Nuorempana haaveilin kampaajan ammatista mutta se sit jäi kun kiinnostuksen kohteet vaihteli ja nyt löysin paikkani turvallisuusalalta. ^^ 

                                           
Got2b hiusvaha on parhautta ♡.♡


Got2b hiuslakka on kans hyvä. ♡
 Ite käytän vakio hiuslakkana syoss:en tai tresemmer:in lakkaa kun got2b:n lakka ei anna riittävästi pitoa liukkaisiin hiuksiini vaikka ostaisin sitä voimakkainta got2b:n lakkaa mutta nyt budjetin mukaan piti ostaa tämä. ^^ 

 Mutta sanonpahan vaan uudemman kerran että rakastan ihan sikana tätä uutta tukkaa ;;^;; ♡♡♡ Kertokaa toki että mitä mieltä olette ja otan mielelläni uusia väri ja hiusmalli ideoita vastaan kun nyt mietin että mitä tyyliä kokeilen seuraavalla kerralla!! :3 ♡♡ 

                               Mika_Chan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti