tiistai 19. kesäkuuta 2018

Elossa ollaan ja HypeCon 2018

Elossa ollaan!

Olen ollut todella hiljainen näin blogin puolella sillä, mulla ei ole ollut mitään intoa saati sitten aihetta josta voisin tänne postata. Ja nyt kesän aikana tulen olemaan aika kiireinen, sillä sain vihdoinkin vuosien etsinnän jälkeen kesätöitä ja vieläpä alalta johon opiskelen. <3 Oon onnellinen tämän asian suhteen, ja syksyllä valmistun koulusta. : 3 Tässä on on ollut vähän kaikenlaista stressin ja ahdistuksen aiheuttajaa. Mm. koulu, henkinen hyvinvointini, cossiprojektit, kesätyö sekä tulevat conit. ;_; Välillä mietin, että onks mun elämä tosiaan tälläistä että stressaan ja ahdistun asioista koko ajan. Jopa niistä ihan pienistäkin arjen asioista joista ei tarvitse ahdistua. 

Eniten stressaa nyt tämä kesätyö, että jos teen siellä työt ihan huonosti. ;_; Muutenkin en luota itseeni enkä taitoihini ollenkaan. Itsetunto sekä luottamus on ollu todella pitkän aikaan täys nolla. Mut kait se siitä ehkä nousee tai sit ei. Itsetunto ei kyllä nouse, sen tiedän jo nyt tai olen pidemmänkin aikaan sen tiennyt. ;_;

Kait mä selviän positiivisella tavalla töistä, sopimukseni on tosin voimassa syyskuun puoleen väliin, mutta toivon että se jatkuis siitäkin pidemmälle kun tavoite on saada vakituinen työpaikka, helpottais sit taloudellinen tilanne josta mulla on stressiä koko ajan. Nimim. pienellä tuella oleva opiskelija. Surullista. Mutta ei tästä aiheesta enempään vaan siirrytään toiseen aiheeseen eli Hypeconiin. 

Eli viime lauantaina oli tosiaan Hypecon jossa olin squadini kanssa, coni oli ihan kiva mutta parasta oli mun squad. Parempaa squadia ei mulle löydy kuin tämä. <3 Muutenkin liikun tapahtumissa aina vakio porukkani kanssa. Cossasin tänä vuonna Hypeconissa Jackiä pandora heartsista. <3 Little duke. Waifu oli mun ihanin Will of the Abyss. <3 :3 Mulla oli tarkoitus kuvata enemmän matskua conissa, mut nykyään tämä kuvaaminen menee mulla niin laiskasti tapahtumissa kun en jaksa säätää kameran kanssa. ;_; 

Kuitenkin Hypecon videoni löytyy nyt mun youtube kanavalta, käykää tsekkaa se jos kiinnostaa tai sit älkää käykö. ^^ 

Tähän väliin lisään muutamia shoottikuvia cossistani: 

                                                                               
Photo by cookie_chan <3


Photo by cookie_chan <3 

Photo by cookie_chan <3 

Photo by cookie_chan <3 


Tänä vuonna osallistuin taas cosplaydeittiin, joka on aina aika kiva kokemus. Uutena juttuna oli kuitenkin se, että tänän vuonna ei ollut ennakkoilmoittautumista deittiin. Harmittaa myös se, että nyt pariin vuoteen ei ole ollut ohjelmistossa FFFightia, johon olen aikaisempina vuosina aina osallistunut. ;_; Toivottavasti se palaa viel jonain päivänä Hypeconin ohjelmistoon. <3 

Meinasin myös Hypeconissa tänä vuonna päästä hall cosplay kisaan, mut aikaisemman kisan jälkeen kun en ole muokannut pukuani radikaalisesti niin en päässyt hall cosplayhin. En vieläkään tajua tätä juttua, mut ehkä jonain päivänä munlainen urpo tajuaa. : DD 

My best and dearest squad, miss you guys <3 <3 ;_;
Nyt mulla on kauhee ikävä mun squadia ;_; Viikonloppuna nään kuitenkin taas waifuni aka Abyssin. <3 Hän kun on muutenkin muutamassa samaan kaupunkiin missä mä asun ja jopa viel aika naapuriin <3 On sit joku jonka kanssa tehdä cosseja ja viettää aikaa, kun kaikki frendit asuu jossakin perseessä ja tääl päin ei oo ketään jonka kanssa voisin hengailla. 


Waifuni on muutenkin hakemassa sekä töitä että opiskelupaikkaa täältä päin. :3 Toivon tosiaan että häntä lykästää niissä asioissa, aion itse ainakin tukea häntä 100%:sti. <3 <3 Mitäpä en tekisi mun waifun eteen. :3 

Nyt on jotenkin taas motivaatio kateissa cossien suhteen, tällä hetkellä mulla on työn alla kaksi cossia, toista olen jo tehnyt yli vuoden ajan ja vasta n. 60% on valmiina. Ja just aloitettu cossi ois määrä valmistua K coniin mennessä tai siis on pakko valmistua kun osallistun pukukisaan asulla. xD Vasta takki on tehty cossiin. 

Kait tää tästä pikku hiljaa tai sit ei. Yleensä mul motivaatio on palannut aika nopeasti takaisin, toisena syynä on nyt se, että mulla ei oo viel varaa hankkia lisää matskuja. ;_; Sniif. 

Mutta enpä kirjoittele romaania tähän postaukseen, yritän olla jatkossa aktiivisempi myös täällä blogin puolella. ^^

                                                                      Mika_Chan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti