torstai 5. huhtikuuta 2018

Cosplayprojekteja

Heips, 

Kirjoittelenpa hiukan uutta postausta, aiheena on tulevat kesken eräiset cosplayprojektini. Tällä hetkellä minulla on tekeillä kaksi projektia joista toinen on määrä valmistua tänä vuonna ja toinen menee sitten vasta ensi vuodelle. (alunperin piti tälle vuodelle saada valmiiksi mut ongelmana oli raha ja ajanpuute koulun takia.) ;_; 

Sekin vaikeuttaa asiaa, että mulla on tulossa syksyllä asuntoon kylppäriremontti, jolloin joudun asumaan muualla ko. remontin ajan. Arvioltaan pari kuukautta. Kun en omassa kämpässä pysty olemaan kissani kanssa, sillä remontissa tulee meteliä sekä valtavasti pölyä ja se ei ole minulle astmaatikkona hyväksi. ;_; 

Oon ihan kikseissa projektieni suhteen, sillä toinen projekti tulee olemaan mulle suuri haaste ja otan mielelläni haasteen vastaan, sillä asuun tulee vielä iso proppi. (isoin proppi mitä tuun ikinä tekemään tähän mennessä.) Koko projektissa isoin työ tulee olemaan nimenomaan proppi, asu ei ole niin vaikea toteuttaa mutta proppi tulee olemaan aika työmää koska haluan täydellä rakkaudella tehdä koko projektin. <3 <3 Hahmo kun on mulle niin rakas ja tärkeä, niin laitan kaikkeni peliin tehdessäni sitä. Sekä tuun käyttämään uusia materiaaleja, joita en ole ennen käyttänyt. <3 

Rakastan etenkin työskennellä tyllikankaan parissa ylikaiken <3 Asussa olen käyttänyt kolmea eri väristä tyllikangasta ja se näyttää minusta todella nätiltä puvussa <3 : 3Myös tykkään käsitellä vuorikangasta. ^^ Projektissa olen ensimmäistä kertaa tehnyt vuorituksen asuun ja olen hiukan ylpeä itsestäni. Harvoin kun olen. ^^ Tulen myös tekemään ensimmäistä kertaa elämässäni käsineet projektiin, joten vähän jännäkakattaa siinä mielessä, että miten ne tulee onnistumaan. xD Myönnän kuitenkin, että olen valuttanut paljon kyyneleitä ja hermot on ollu todella kireellä tätä projektia tehdessä. Mutta hiljaa hyvä tulee, I hope so. <3 

Pari kuvaa projektin etenemisestä: 


                                                                
Ahhh, tylliä <3 <3 <3


Ensimmäiset vuoritukset ikinä <3
Toinen projektini tosiaan tulee tälle vuodelle. Tällä kertaan se ei ole mistään animesta, eikä mangasta vaan K popista. Eräästä todellä rakkaasta ja tärkeästä k pop bändistä oon tekemässä cossia. Hahmo on myös mulle erittäin rakas ja rakastan hänen laulu ääntä sekä hän on myös lempilaulajani ko. bändistä. En valitettavasti paljasta teille, että mistä bändistä ja mikä hahmo koska haluan pitää projektin yllätyksenä teille. xD 

Oon myös vähäsen ylpeä mun edellisestä projektistani joka oli Shizuman asu, jolla olin kilpailemassa Tampere Kupliin pukukilpailussa. Haasteena siinä projektissa oli alushame sekä pussimaiset hihat. En ole ennen alushametta tehnyt, joten pitää nyt tätä alushametta hiukan parannella ennen seuraavaa conia jossa tuun käyttämää Shizumaa uudestaan eli HypeConissa. ^^  
                                                        
Photo by Santtu Pajukanta
Kuvassakin huomaa, että alushameeni ei ole täydellinen, eikä sen mun mielestä tarvitsekaan olla, mutta pientä parantelua se vielä vaatii. Tässä cossissa eniten piinaa ja helvettiä tuo peruukki joka on erittäin painava ja se että pitää kiinnittää pinneillä kiinni päähän että se pysyy. Saan erittäin helposti hedarin tästä peruukista, sillä se puristaa kalloa mukavasti. ^^ Ei tarvitse kauaa pitää wigua, kun hedari iskee. Mutta silti rakastan Shizuman cossaamista <3 (Pitkään on tämä hahmo roikkunut cossilistallani, ja nyt pääsin toteuttaa sen <3 ) *dokidokidoki* 


Eipä näistä projekteista sen enempää, katotaan sitä hetkeä kun ne valmistuvat. ^^ 

                                                                         Mika_Chan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti