perjantai 11. maaliskuuta 2016

Elossa ollaan!

Heips, 

Ajattelin vaihteeksi herättää blogini eloon!! Anteeksi, kun olen ollut niin epäaktiivinen blogini suhteen rakkaat seuraajat! ;;w;; uvu Miulla ei ole vaan ollut motivaatiota kirjoitell postauksia, eikä aiheita. Mutta elossa olen!! ♡ uvu 

Mistä aloittaisin, hmmm.. Vaikka siitä, että olin viime kuussa ekaa kertaa Yukiconissa messukeskuksen kokoustamossa! Olin ensimmäistä kertaa vänkärinä. Ja nautin siitä aika paljon, koska ainakin narikassa oli mukava työskennellä. : 3 ♡ ♡ Ressasin sitä tosi paljon, koska pelkäsin, että teen jonkun virheen jossakin. ;_; Mutta se meni tosi hyvin omalta osaltani!! ♡ ;;w;; uvu Ärsytti vaan se, että monien takeissa oli rikki ripustuslenkki niin oli vaikeaa ripustaa takit naulakkoon ilman että ne tippuisi lattialle. 

Yukiconissa olin koko viikonlopun Reiji Sakamakina, Diabolik Loversista. : 3 ♡ Reiji on yksi rakkaimmista hahmoista minulle~~ ♡///w///♡ uvu Suurikiitos cosplaymammalle joka majoitti minut, Roopen ja Reitan!! ♡♡ Kiitos Ellu!! Oot rakas ja ihanin!! ^//w//^ ♡ uvu 

Muutamia onnistuneita photoshoot kuvia tuli otettua conissa, kiitos Reitalle joka kuvasi!! ^//w//^ ♡♡ 

                                          



 Seuraava conini on Tampere kuplii, johon menen pukikisaamaan Demoni Cielinä!! ♡  Haluan saada kokemusta siitäkin, ja kuulla tuomareiden kommentteja puvustani. : 3 Sunnutaina cossaan Ryuichi Asamia, You're my loveprize in viewfinder - sarjasta!! ;;w;; ♡  (Paras yaoi sarja ikinä!) Reita cossaa ihanaa Akihito Takabaa! ♡   

Kovasti haluaisin cossata sunnuntaina Mikaela Hyakuyaa, Owari no Seraphista!! ;^; (Mutta lupasin olla Asamina, minä pidän lupaukseni!) 

Olen tosiaan ihan koukussa OnS sarjaan!! Rakastan sitä suunnattomasti ja varsinkin Mikaelaa! ^///w///^ ♡♡♡ uvu Shiippaan täysillä MikaYuuta! ;///w///; ♡ (Mikaela x Yuichiro) Cosvinsionissa cossaan ekaa kertaa OnS:stä Mikaelaa ja Feridiä. :3 ♡♡  Ferid on kans niin ihana hahmo, koska se on niin diiva xD ♡  Laitan tähän postaukseen muutamia kuvia Mikaela cossistani. Feridistä tulee myöhemmin kuvia!! ^^ ♡ 
                                        
Let's fight!! 
Yuu-chan, suki yo!! ^///w///^ ♡



Rakastan tätä cossia!!! ♡///w///♡


Mikaela on ehdottomasti Cielin kanssa rakkaimpia hahmoja!! ♡///w///♡ Vaikka okei, mulla on todella monia suosikkihahmoja, mutta Ciel & Mikaela ovat ykkösiä minun listallani!! ;___; ♡♡♡ Ja tulevat olemaan todella pitkän aikaa!!

En malta odottaa Tampere kupliita, pääsen näkemään taas ihania ihmisiä! Kiitos Erika ja Inga majoituspaikasta!! Teidän luona on mukavaa olla!! ♡///w///♡ Tsiisus, ressaan ihan hirveästi pukukilpailua ja muotinäytöstä. Osallistun siis molempiin!! ♡

Mutta lopetan postauksen tältä erää tähän! Oyasumi minna! ♡ ^w^/

Bocchan_Ciel

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti