maanantai 28. maaliskuuta 2016

Hyvää pääsiäistä!! 💖

Heissan taas,

Hyvää pääsiäistä ja sillein~~ 💖💖 uvu Ihana ilma taas ulkona, ja kohta puoliin lähden hiukan ulkoilemaan + käymään kaupassa Yuu-chanin kanssa!! : 3 💖

Tuossa lauantaina mulla oli syntymäpäivä, ja nykyään en vietä mitään bileitä yms. koska ei mulla oo vaan enään innostusta ja mielenkiintoa. ;;w;; Viimeksi pidin hipat silloin kun täytin 18. ^^/ Eilen olin sukulaisteni kanssa vaarini luona käymässä, jolloin oli pienet kakkukahvit synttärieni kunniaksi. 💖💖 uvu Oli mukavaa nähdä heitäkin!! ;;_;; 💖

Pukeutumistyylini oli eilen aika söpö, eli Lady Cielin peruukki + mekko. :3 Välillähän sitä pitää söpöillä, eikö? :3 uvu 

                                            
Eilinen ootd :3 💖


Meh, tylsistyneenä muokkasin kuvia synttäripäivänäni xD
Aloitin myös SFS:n instassani!! 💖 Ylläpidän sitä viikon ajan. Ohjeet ja säännöt löytyvät instastani, ao. kuvan kohdalta. :3 uvu 💖

Voin kirjoittaa säännöt myös tähän suomeksi, instassa ne lukevat englanniksi. 

SFS Säännöt: 

○Lisää tämä kuva tai jokin muu minun cosplaykuvistani. 

○Täggää minut kuvaan ja tekstikenttään. (Ig: Boccha_Ciel) 

○Kirjoita tekstikenttään minusta enemmän kuin "Seuraa tätä henkilöä."

○Käytä tagia #bocchacielsfs




Minä sitten lisään jokaisen, joka on tägännyt minut, niin aina yhden accoutin per päivä. SFS:ni kestää siis vain viikon ajan. 💖

Mutta eipä minulla tähän hätään ole muuta sanottavaa tässä postauksessa. Toivotan vielä kerran hyvät pääsiäiset kaikille! Syökäähän paljon munia! :3 💖💖

Nähkäämme ensi kuussa Cosvinsionissa! uvu 💖💖

                                          
                                   Bocchan_Ciel

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti