tiistai 20. lokakuuta 2015

Halloween lähestyy + kuulumisia

Heippa taas!

Nyt löysin taas aikaa kirjoitela blogia. :3 Viime aikoina olen ollut hyvin kiireinen töiden takia + väsymystä on ollut päällä. Kaiketin tämä syksy saa minulle aikaan kunnon väsymyksen, tai sitten tämä johtuu pelkästä anemiasta josta olen kärsinyt jo pitkän aikaan. -.- Elämääni ei kuullu juurikaan mitään uutta, eli se on ihan tätä perushuttua: Töitä, lepoa, töitä.. 

Viime torstaina kävin kissojen kanssa eläinlääkärissä, Soratalta leikattiin pallit pois ja Sepille uusittiin kortisonilääkitys astmaan. Käy ihan sääliksi kun joudun katselemään tuota pienempää joka joutuu pitää kauluria ainakin tämän viikon loppuun asti. ;;;;; Voi mamman lutumutua <3 Sepin osalta minua välillä huolestuttaa se, kun tämä saa astmakohtauksen ja alkaa köhimään. Myös hengittäminen on hänelle silloin vaikeaa. Onneksi kuitenkin lääkitys auttaa. 

Kävin ottaa samana päivänä myös pari uutta lävistystä!! <3 Labretin ja kulmalävärin. <3 Rakastan kaikkia mun lävistyksiä, joita tällä hetkellä omistan. Enkä kadu niiden ottoa!! <3 <3 <3 :3 Muutenkin mietin huolella, että otanko jonkun tietyn lävistyksen vai en. Tosin edelleen mua harmittaa industrialin kannalta kun se kasvoi ulos ja jouduin ottaa korun kokonaan pois. ;_; Jossakin vaiheessa aion kuitenkin ottaa sen uudelleen, vaikka uloskasvaminen on todella suuri. Harvalla paranee industrial täysin. Seuraavaksi aionkin ottaa kielilävistyksen ja septumin :3 <3 Eniten mua pelottaa kielilävistyksen suhteen se kipu, joka tulee lävistämisen jälkeen ja kieli turpoaa. Sitten sössötän ainakin seuraavat kaksi viikkoa  ja en syö kiinteää ruokaa. 

Oh god, Halloweenkin lähestyy!! <3 Yksi minun suosikki pyhistä <3 Minulla ei ole hajuakaan, että miksi pukeudun tänä vuonna. Viime vuona olin demoni Cielinä. :3 Ja Halloween lauantaina olen töissä, mutta sunnuntaina varmaan photoshoottaan Yuun kanssa. <3 Ehkä Viewfinder cosseissa. Dunno. Varmaan aion myös tehdä Halloween aiheisen vlogin. Joko yksin tai Yuun kanssa. 

Värjäsin muuten tuossa vähän aikaan sitten hiukset, otsiksessa oli ihan järkyttävä juurikasvu. Se sai näyttämään hiukseni likaisilta ;_; Olen ihan rakastunut näihin sini-musta hiuksiin <3 <3 Sopii niin täydellisesti yhteen. :3 <3 

Otsahiuksia pitäisi joku päivä lyhentää :3

Mehh.
 

 Huh, kyläpä väsyttää. Voisin painua nukkumaan kun olen ensin leffan katsonut loppuun. :3 Nykyään mulla unirytmi sellainen kuin pitääkin. Ennen nukahdin pahimmassa tapauksessa 2-3 aikaan yöllä, nykyään nukahdan jos yheksän jälkeen. Hyvä vaan xD Huomaa, että ketä on ollu vähän väsynyt. Torstaina kun mul on vapaa päivä, niin taidan nukkua ainakin puoleen päivään asti. Rakastan nukkumista <3 En kuitenkaan pysty nukkua kun maksimissaan 12 tuntia. Ellen sitten ole krapulassa :"DD 

Mutta minäpä menen tästä pesemään nassuni ja keskityn leffan katseluun. Hyvää yötä muwut!! <3 :3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti