sunnuntai 11. elokuuta 2013

Heippulis otukset! Enpä ole nyt vähään aikaan kirjoitellut, koska ei ole ollut aikaa. Mutta nyt löysin sopivan raon ja päätin sitten kirjoittaa. Joo, elikkäs taisin viimeksi mainita että mun muru tulee luokse pariksi viikoksi. Hän tuli tuossa tiistai-iltana. :33 Olin niin purskahtaa itkuun kun menin asemalle vastaa häntä ja näin hänen tulevan ulos junasta. ;u; On se ihanaa, kun on joku niin rakas ihminen täällä mun seurassa, ettei tarvii olla yksin. <3 

Lauantaina kävimme murun ja parin kaverini kanssa helsingissä<3 Tuli vähän shoppailtua uusia vaatteita ja kaikkia muuta kivaa<3 :3 Käytiin myös manga cafeella,morticiassa ja cyberista tuli ostettua kaikkea ihanaa<3 Muutenkin rakastan sitä kauppaa! :3 Oli myös todella ihanaa nährä muitakin ystäviä! <3 Parhaassa seurassa tuli vietettyä koko lauantai päivä<3 :3 Kiitos siitä teille nasut! <3 Naaaw, muruni on niin söpö nukkuessaan! <3 Tuolla se nyt tuhisee. :3 Itse aattelin vielä olla jonkin aikaa hereillä. (: 

Pitäisi vielä tämä viikko ja ensi viikolla kolme päivää töissä ja sitten kolmen viikon loma! <3 Ja heti ensimmäisenä lomapäivänä suuntaan kouvolaan murun luokse! :3 Buahahahhaha, hajotkaa te muut sinne koulunpenkille. Mulla onkin vasta loma edessä!! >:D Olen reilu ihminen, trollaan kaikkia! XD 

Nämä uudet vaatteet ovat rakkaus mulle, jotka ostin Morticiasta! <3 Myyjäkin sanoi, että nuo sopii sulle niin täydellisesti. :3 Siinä vaiheessa ei voinu muuta kuin kiittää ja hymyillä. x3 Laitan hieman sitten kuvia niistä vaatteista. Harmittaa vaan, kun piti cyberista ostaa pinkkii shokkivärii, mutta se oli tietenkin mun tuurilla loppu! ;w; No jaa, seuraavalla kerralla sitten. On muutenkin viel hiusten blondaus sessio kesken. Mulle ei kyl sovi ollenkaan vaaleet hiukset, vaikka moni on sanonut että sopii. ;u; Pitäisi tässä jossakin välissä varata aika kampaajalle, että saan tuon hiustyylini uuteen uskoon! Ja itse en rupee leikkailemaan, sillä takuu varmasti pilaan hiukseni totaallisesti. 

Ensi kuussa ois sitten taas Traconiin meno! <3 Pääsen näkemään kaikkia ihania raksujani! <3 Ja ens kuun lopussa kutsuu the gazettEn keikka mitä parhaassa seurassa! :3 Marraskuussa sitten chibiconiin ouluun! <3 Täytyy vaan saada rahat junalippuihin. Siellä sitten cossaan cieliä kuroshitsujista ja muruni on sitten sebastian! Hmmm.. mielenkiintoista. Ciel x Sebastian. >:3 Mutta toisaalta aika söpöä<3 

Ens vuoden frostbite tulee olemaan mulle aika vaisu, koska n. 90% mun cossikavereista on alaikäisiä ja frosti tulee olemaan k-18 ensi vuonna. Ajattelin olla kokonaan menemättä sinne sillä fiilis on tosi nollassa. Mutta muruni on sitten menossa sinne ja vaatii mut mukaan. Joten en voi häntä jättää yksin niin se on sellanen juttu että täältä tullaan frosti. ö___ö 

Mutta eipä täs sen enempää tällä kertaa, joten tähän loppuun lisään muutaman kuvan! :3

Ostin cyberista tollasen ihanan kissa"hupun"<3
                                                  
Läskit tursuu. -_-
                                                                                                                         

2 kommenttia: