perjantai 23. elokuuta 2013

Heippa raksut! <3 

En ole kovin aktiivisesti ehtinyt nyt kirjoittelemaan, joten gomen. Yay, eilen alkoi mun 3 viikon loma, IHANAA<3 Ja kotosalla nyt täs olen ollut muruni kanssa. :33  Ja traconia odotellessa! <3 Cossini on onneksi jo valmiit, pitää vaan hieman muokata kikyoun peruukkia :33 Tänään sain vielä ciel-cossiini tehtyy uuden hatun, sillä edellinen oli tooooodella ahdistava ;__; En tyksinyt siitä. Piti sitten viel uus sormus tilata, koska edellinen oli liian ISO! :c

Diipadaapa, eilen laitettiin toinen värinpoisto mulle :33 Vaatii vielä varmaan, yhden poistokerran tai sit jopa kakskin. ö___ö En ole blondi XD No myönnän, hetken aikaa joudun olee, ennen kuin saan hommattuu pinkkii shokkivärii <3 :3 Itkettää, kun se väri on tilapaisesti loppunut cyberista :c Lohdutukseksi tilasin sitten sieltä pinkit seeprakuvioiset legginsit <3 Täytyy vaan kärsivälliesti odottaa, että ko. shokkivärii tulee lisää. :33 

Kivasti tää aika on mennyt, kun tyyliin ollaan katottu vaan leffoja murun kanssa ja syötö kaikkee roskaruokaa XD Mikäs siinä, vaikka tosin mun pitäis alottaa se laihari ja kuinkas alotan sen koska muutenkin tää rakas ihminen aikoo lihottaa mua omassa kodissani. ö__ö

Saatiin murun kanssa toissapäivänä mahtava idis! Me mennään pitämään luentoa marraskuussa chibiconiin. :33 Toivottavasti päästää pitämään se ja sama luento tullaan pitämään myös helmikuussa kitaconissa! Joten tervetuloa vaan kuuntelemaan. <3 Tulen olemaan varmasti aika hermostunut, koska eka luento kyseessä, tai ainakin mulle. ö__ö Ja murun kanssa ollaan sit ciel & sebby cosseissa pitämässä luentoa. <3 

Sain vielä vihdoin ja viimein ostettua suoristusraudan<3 Pitää nyt sellanenkin omistaa. :3 Ja täytyis kampaajallakin käydä muokkaamassa hiustyyli uuteen uskoon! uwu >3<

Eipä tässä sen enempää tällä kertaa~~ By the way, mulle saa lähettää kysymyksiä jos haluat tietää enemmän minusta. >3



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti