tiistai 14. lokakuuta 2014

Hueee, heippa otukset! <3 

Aattelinpa taas hieman kirjoittaa tänne jotakin turhaa, kun ei oo nyt muuta tekemistä. Mut juu, mistäköhän alottaisin...? Noh, alotetaan vaikka siitä että eilein sain cyberista tilaamani shokkivärit <3 Tilasin siis uv-pinkkiä ja vaaleensinistä!! <3 <3 Pelkäsin jo, että uv-pinkkiä ei tuu enään ollenkaan takaisin cyberin valikoimaan! ;_; Tänään Reita blondasi mun hiukset, koska kohta on taas aika värjätä ne takaisin pinkiksi :33 Ja ylläripylläri, laitan vaaleensinisella pari raitaa ja ehkä viel violetillakin. :DD Tuun varmaan näyttää aika lolitalta tai sitten hattarapäältä <3 :33 Maww. ^//u//^

Tänään taas sain tilaamani niittilippiksen! <3 Rakastuin siihen heti ensisilmäyksellä<3<3 Pitkään olen halunnut sellasta ja nyt sen viimein sain hommattua! uvu Tosin glitterissä kuolasin sitä, mutta onneksi cyberissä myydä kyseinen lippis puolet halvemmalla joten tilasin sen sit sielt <3 

                                                              


Yritin näyttää jätkältä, mutta se oli turha yritys koska en näytä läheskään :DD Mut juu, tollanen se lippis sitten on <3 Liian ihana, että itken <3 ;___; Meh, aloin sitten alottaa korvalehtien venyttämisen. <3 Tällä hetkellä mulla on vasemmassa korvassa 2 mm spiraali. uvu Pitänee hommata toinen samankokoinen spiraali toiseen korvaan. Vasemman korvan aion venyttää 5 mm ja se jääkin sitten siihen. x33 Oikeasta en vielä tiedä, että jääkö se 2 mm vai venytänkö sen kenties 3mm. :33 Kattoo sitä sitten kun saan ostettua lisää venytyskoruja <3 uvu 

                                                            
Vaavini<3 Eikös se ookki söpö? :3
Yyyh, haluaisin niin kovasti myös kielikorun mutta oon sen verran nössö etten ota sitä koska pelkään ihan vitusti sitä kipua + sitten se kun kieli turpoo lävistämisen jälkeen ja on kipee. :< Ja mulla kun on todella korkea kipukynnys. Joten ei onnaa, mutta aion ottaa huulen oikealle puolelle myös korun niin sit mulla on snaketbitet <3 <3 hurrr purrr <3 Koska tiiän, että huulikorun otto ei satu vaan tuntuu aika kivalle <3 :3 Hommaan sitten myöhemmässä vaiheessa sellaset ohuet renkaat, sillä en aina haluu pitää noita perus pallokoruja. uvu


Toivottavasti mul on viel karva päässä kun kuivaan koht nää hiukset, sillä huutasin sen vaalennusaineen pois hetki sitten. Viimeksi mullahan kävi niin, että mullahan kun on kerroksittain leikatut hiukset niin ne päällimäisen kerroksen hiukset paloi poikki, ei nyt ihan kokonaan palanut karvat vaan mulal oli muutama töyhtö. :DD 

Noh, tää olikin viimeinen kerta kun blondaan koko pään! Seuraavaksi värjään hiukset takaisin mustaksi mitä mulla oli aikoinaan monta vuotta + vaalennan vaan sitten muutaman raidan shokkiväriä varten. <3 Pinkkiä, violettia ja vaaleen sinistä! <3 uvu Pitäis ne aidot hiustenpidennyksetkin tilata jossakin vaiheessa eBaystä. Ekana tosin tilaan muutaman peruukin ja yhden cossin ennen sitä <3 Sillä tarviin uuden cossin ja peruukin frostiin joka tulee olemaan mulle ja Reitalle seuraava coni <3 <3 :33 


Minä ja mun kulta<3
Tähän loppuun tälläinen herkkä kuva josta kaikki tykkää! <3 ;3 Muistathan seurata minua Youtubessa, twitterissä ja intagramissa mikäli kiinnostaa! <3  Käy myös ihmeessä tsekkaa cosplaysivuni facebookissa! <3 Ja saa liittyä blogini lukijaksi jos mun höpötykset on mieluisaa luettavaa! <3

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCSmQha5KWY1SieYhw0NsKdg
Cosplaysivuni facebookissa: https://www.facebook.com/pages/Bocchan_Ciel-Cosplay/1431668460407038?ref=hl

Twitter: https://twitter.com/BocchanCiel91
Instagarm: boccha_ciel 

Seuraavaa postausta odotellessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti