torstai 30. lokakuuta 2014

Halloween it's coming!

Heippa taas nasuset! 

Tosiaan, päätin kirjoittaa tälläisen pienen postauksen ennen Halloweenia ja seuraavan teen Halloweenin jälkeen! :3 Itse olen täällä ihan kikseissä, koska Halloween on aina ollut mun suosikki kaikista pyhäpäivistä! <3  <3 Halloweenina mulla on tiedossa rentoa koti-iltaa ja photoshoottausta Reitan kanssa :3 <3 Toivon vaan, että sää olisi hyvä että pääsee ulos ottamaan kuvia. ^3^ Tänä pukeudun nyt demoni Cieliksi, koska Ciel <3 ;;A;; Reitas en tiedä, että miten hän pukeutuu, varmaan tyyntyy vaan siihen että laittaa peruukin päähän ja tekee jonkun creepyn meikin. x3 

Huhheijaa, onneksi toi mun jalkakin on parantumaan päin, pystyn sentään kävelee normaalista ilman linkkaamista. En myöskään tarvitse enään keppejä kävellessä. Hyvä vaan! ;33 Mitäs teiän Halloween suunnitelmiin kuuluu? x3 Maww, huomenna luultavasti saan viimein cyberista tilaamani legginsit ja irtoripset. ;__; <3 Reitakin tilasi itselleen uudet kuulokkeet, ihan älyn hienot. Itsekin olisin tilannut, mut tajusin että en ole niin sankakuullokkeista perusta. uvu >3< 

                                                              
 
Meh, hello kittyni on kyl niin kawaii <3 Pitäisi kerätä niitä enemmänkin <3 ;;A;; Samoin kun alpakoitakin. Omistan tällä hetkellä vaan yhden hello kittyn ja alpakan. Äwäwäwäwäwäw, tahtoo niit lisää! Frostissa ajattelin ostaa pikku alpakan. <3 :33 

                                                           
 
Tuossa onpi kuvaa mun alpakasta, alukuvuodesta otettu kuva sillä mul on tos blondit hiukset. :3 Ja eikä sovi mulle yhtään! >3< uvu Mutta tuollainen ihanan iso ja halittava alpakka nukkuu joka yö mun viekussa. <3 :3 Meoooow ;3 

Hrrr... kylläpäs käsiä ja jalkoja paleltaa! Joten taidan lopettaa tämän postauksen tähän ja kääriytyä peittoon. Seuraavan postauksen kirjoitan halloweenin jälkeen ja silloin luultavasti lisään myös shoottikuvia! <3 <3 

                                                      

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti