maanantai 23. joulukuuta 2013

Miten must tuntuu, että mä oon ainoo jolla ei oo ollenkaan joulufiilistä? Ja huomenna on jo joulu..? Ei ees näytä siltä, kun ei oo ollenkaan lunta~ Sataa vaan vettä ja tuulee kylmästi. Ite en odota muuta joululta, kun saa olla vaan lomalla, ei tarvii ajatellakaan edes työasioista tai saati sitten olla töissä~ Parasta on myös se, että saan viettää joulun mun rakkaan kanssa! <3 uwu >3 

Tänään tuli hirman siivoskeltua aamupäivällä, ja sitten iltapäivällä käytiin muwun kanssa vielä kaupungilla~ En ole siellä nyt sen kummemmin viihtynyt, koska ruuhkaa joka paikassa. Hmmh.. sitä se joulun aika teettää, mua alkaa nykyään vituttamaan ihan pienetkin ruuhkat. Ja vielä enemmän se, että ihmiset vittu tukkii aina kulkutiet rupattelemalla jollekin toiselle ihmisille, eikä tajuu väistää oma-aloitteisesti vaan pitää itse aina sanoo jotain~ Perkele, sanon minä. 

                                                                      
Miten saan, mun hiuksista paksummat..?
Kertokaas mulle, että miten saisin mun superohuet hiukset paksummiksi..? Mua kun niin ottaa kaaliin, että kun hiukset on niin ohuet. En voi ees pidennyksiä käyttää, kun ne klipsit paistaa mun hiusten läpi~ uwu Sen tiedän, että värjääminen on hyvä jättää nyt hetkeksi poies, kunnes hiukset on paremmassa kunnossa~ Joten PLIIIIIS, kertokaa mulle vinkkejä että miten hiukset saa paksummiksi ;3;


Sain muuten kokonaan valmiiksi mun Misaki Takahashi-cossini~ uwu >3 Tosin, peruukki on kyl niin paskaa kuitua, että se aiheuttaa mun korvien taakse punoitusta. ;;3;; Mut kyl sitä voi pitää päässä. Länttää varmuuden vuoksi seuraavan kerran laastarit korvien taakse XDD

                                                                    
Misaki Takahashi - Junjou romantica
Tilasin muuten yks päivä uuden kangasjulisteen urumista<3 Oli pakko, koska houkutus oli niin suuri ja se sarja <33333333 Cossaan ko. sarjasta frostissa sunnuntaina Aidouta~ uwu >3 


Aidou Hanabusa-cossini Vampire Knightista~
                                                                  
Zero Kiryu & Kaname Kuran - Vampire Knight <3
   Joten Vampire Knight-fanit, saa tulla halailemaan frostin sunnuntaina :33 Aidou ei pure, tai ainakaan kovaa~ >3     


                                                                
Olen pallokalamursu <3
  Yritin tos kuvassa kyllä söpöillä, mutta ei oikein onnistu mun kohdalla XDD Onnea niille, ketkä söpöilyn taitaa~ >3 Mutta minäpä menen tästä syömään jäätelöä, jep läskeilen taas XD Ensi kertaa, heippulis nasut <33                                          

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti