perjantai 20. joulukuuta 2013

Hihii, mulla alkoi eilen loma<3 Nyt voi levätä ja olla ajattelematta työasioita, mulla on ollukin hieman stressiä tässä viime aikoina ;3; Mutta nyt ei tarvii hetkeen ajatellakaan niitä, vapaus! <3 En olekaan sen takia nyt päivitellyt blogia, motivaatiokin on ollut jossakin päin maailmaa kävelyllä. uwu

Olin tuossa viime viikolla cosplaytanssiaisissa mun muwun ja muutaman kaverin kanssa<3 Oli kyllä kivaa, vaikka hieman petyinkin siihen tilaan missä ne pidettiin~ Ihmisillä oli kyllä upeita asuja, katselin sitten hieman kateellisena niitä. Itse olin cielinä, koska se oli oikeastaan ainoa hahmo jolla on aristokraattiset vaatteet. x3 Mun rakas oli Usami Akihikona, Junjou romantica sarjasta~ Suzuki-san oli kans mukana hänellä minun lisäksi XD Tosin se nalle on mun, mutta hänellä lainassa. uwu Tanssiaisissa oli myös mukavaa ohjelmaa ja siel oli ruokaakin tarjolla!<3 Myös kuvauspalvelukin oli siel yhessä nurkassa, niin pääsi sitten taas kuvattavaksi. x3 

Hehkeää~ <3
                                                     
Sebastian oli valepuvussa XDD
                                                              
x33
                                                                        
"Yes, my lord"
Täytyy kyllä sanoa, että ihan hyviä kuvia tuli kuvauspalvelussa. Paitsi ne musta otetut lähikuvat oli ihan hirveitä, niin niitä en tänne laita XD Häiritsee ihan sikana, kun mul ei ollut kuvissa piilareita. Tai olihan mul silloin kun mentiin tapahtumapaikalle, mut sit alkoi silmät vuotamaan ja näin aika huonosti, niin piti ottaa ne sitten poies. uwu 

Tanssiaiset kesti johonkin varttii vaille kahteentoista illalla, mut me lähettiin aika aikaisin pois, koska väsymys iski ja kun viel muwulla oli bindaukset aika tiukalla niin hänen oli hieman hankala hengittää. ö-ö Ja siinä sitten olin itsekin aika huolissani, mutta selvittiin sitten kotiin asti hengissä. 

Mutta vaihetaanpä hieman aihetta! Hieman harmittaa kun en nyt Yukiconiin saanut lippua, mutta eipä se enään harmita kun mul on muita ihania suunnitelmia silloin~ <3 Ihihihiii. uwu Mutta frostiin olen sitten menossa, onneksi on ikää. x33 Mutta toivotaan vaan että se on vaan tämän yhden kerran K-18. Katselin hieman frostin ohjelmaa, niin eipä ole mitenkään hääppönen. ö-ö Cossitkin oon jo päätetty, että mitkä laitan frostiin. x3 Toivon vaan että mun yks tilaamani cossi ehtis tulee ennen helmikuuta, nimittäin kaito kid-cossini! <3 Pakko cossata sitä, ja kun oon ihan rakastunut Magic Kaito-sarjaan kun toi yks aivopesit mut siihen! ;;3;; uwu

                                                               
Kaito kid - Magic kaito
Eniten mulle tuo päänvaivaa toi monokkeli. Mietin, että miten ihmeessä saan sen tehtyy. Täytyy kai muutenkin hieman käyttää inspiraatiota~ Toivottavasti saan sen ennen frostia tehtyy valmiiksi, muuten joudun cossimaan kidiä ilman monokkelia! ;w; Sain myös tilaamani pistoolin kid cossiin~ Sillä voi ampua kortteja XD Testasin sitä eilen ja eipä ne kyllä kovin pitkälle lentänyt. ö-ö Äänitehosteet on ainakin mukana. uwu
Mutta minäpä alan lopettelee tätä päivitystä koska pitänee valmistautua lähtöön. Täytyy mennä kaupungille hoitamaan asioita ja hieman shoppailemaan <3 Kyllä, otan kaiken ilon irti lomastani! <3333333

Bocchan_Ciel    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti