torstai 19. syyskuuta 2013

Tracon 8 tuli ja meni~~

Nyt ehdin vihdoikin taas kirjoittamaan blogia. ;3; Elikkäs Tracon tuli ja meni, täytyy sanoa, että oli kyllä yksi parhaimmista coneista ikinä<3 Tuli taas paljon uusia kavereita, ja muutenkin mulla on ikävä teitä mussuja! <3 ;u; + conidarrani alkoi. Mutta juuh... elikkäs traconin lauantaina mulla oli Erikan kanssa InuYasha-ryhmä, jossa olin Kikyouna ja Erika oli Inu no taishona, oli muuten upee asu Erika!! <3 Saatiin paljon hienoja ryhmäkuvia, ja meillä oli muutenkin paljon eri hahmoja siitä sarjasta! Photoshootin jälkeen käytiin Erikan kanssa vaihtamassa cossit hostellilla, sillä mua alkoi suoraan sanottuna ahdistaa Kikyou-cossissa. Naishahmot ei ole oikein mun juttu, itse kallistun enemmän miespuoleisiin eli crossplayhin. ö-ö

Loppupäiväksi vaihdoin sitten Cieliin, ostin muuten ko. cossin saman päivän aikana eräältä kaveriltani. :33 Ja se cossi on ihana! <3, ehkä pitää vähän kaventaa sitä takkia, se on kuin teltta mun päällä. Parempi liian iso kuin pieni. =^.^= Loppupäivä sujui muutenkin todella kivasti, oli sitten illalla siinä klo 23.00 aikaan kova väsy. -_- Ilmankos. Sunnuntaina olin sitten drocellina, ja hengailin ihanassa kuromiitissä. Siitä ryhmästä sain uusia tuttavuuksia ja ihania sellaisia<3 Nyt on kova ikävä sitä ryhmää<3 Ja mun rakas cossasi lauantaina williä, W.I.T.C.H-sarjasta ihan kaappicossilla ja sunnuntaina random sebastiania. :3 

Tuli myös ostettua paljon kivaa tavaraa. :3 ostin kuroshitsuji julisteen, mukin, pockyja, kissanhännän ja kaikkea muuta mukavaa! <3 En jaksa kaikkea luetella.  Ja nyt on sitten mun loma loppu, eli paluu arkeen alkoi. Onneksi huomenna on jo perjantai! <3 Täytyy sanoo, että 3 viikkoa on aika pitkä aika olla poissa töistä ja täytyy taas totutella tähän normaaliin päivärytmiin. Mutta kyllä tämä tästä! 

Lauantaina ois sitten meno Heurekaan, jos on vaan rahatilanne sellanen, että voisi lähteä. Ensi viikolla on sitten the gazetten keikka jota oon odottanut jo ihan pärinöissä!! <33 Jee jee!! Hurrrr, syksy on sitten tullut, älyttömän kylmä tuolla ulkona. Itse palelin jo töissäkin, koska siel oli kuin alaskassa. ;3; En tiedä, että mistä johtui. ö-ö Toivottavasti en ole tulossa kipeeksi. Koska se on yhtä helvettiä mulle ja varmasti monelle muullekin. ;w; 

Mutta enpä tänään jaksa kirjoittaa tämän pitempää päivitystä, joten lisään tähän loppuun hieman kuvia Traconista. ~~ 

                                                
Inuyasha & Kikyou (minä itse)

                                                        
Kuroshitsuji-ryhmä~~ Itse olin Drocell. x3
                                                                
Ciel-cossini<3
                                                                      
InuYasha-ryhmä<33
                                                                     
Lizzy & Drocell (minä) ö-ö
See ya!

           

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti