keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Heipodei possuseni~ <3

Iiiiik, Tracon lähestyy~ ei voi muuta sanoa kuin PANIIKKI! Vaikka mulla on cossit valmiina, mutta silti panikoi aina kun joku coni lähestyy. ;3; (Vaikka ei oo edes eka coni kyseessä) Tämä on mulle toinen Tracon! <3 Viime vuonna Tracon oli mulle yksi parhaimista coneista, niin toivottavasti tänä vuonna on kanssa<3 Ainakin se on parasta, että menen mun murun kanssa sinne, ensimmäinen iso coni johon mennään yhdessä! ;3; Ja mikä parasta, lauantaina mulla ja murulla tulee 5 kk täyteen <3 Muutenkin murun lisäksi vietän Traconin mitä mahtavimmassa seurassa <3 Kiitos jo etukäteen~ ;w; 

Tänään sain vihdoikin maalattua erään lipaston, joka piti maalata aikoja sitten mutta enpä saanu pieraistua mistään lisäaikaa, mutta näin lomalla sitä sitten oli. x33 Lipasto olikin uuden maalipinnan tarpeessa~ Ja hieno kyllä tuli, täytyy sanoa. Huomenna täytyisi sitten hieman siivoskella, kun tää kämppä on ihan pommin jäljiltä XDDD Toivottavasti viikonloppuna olisi hienot ilmat Tampereella, jotta voisi olla mahdollisimman paljon ulkona Traconissa, viime vuonna oli vähän pilvistä ja sateista. (Sain muutenkin silloin lievän flunssan, kun hypin vähäisissä vaatteissa ulkona.) Tänä vuonna oon ollu sekä frostissa, että desussa flunssaisena ja ääni käheänä. ;3; NOT COOL AT ALL! Nyt Traconissa haluaisin olla terveenä! Kiitos. ;w; Jotta pääsen laulamaan karaokea + nauttimaan conista! 

Taisin viime kerralla mainita, että vielä 30 pvä tätä kuuta on tiedossa The GazettEn keikka Helsingissä! <3 ;3; *itkee onnesta.* Tulevat vihdoikin Suomeen keikkailemaan! öuö Toivottavasti mulla jää sen verran rahaa Traconin jälkeen, että pystyn maksamaan matkat Hesaan, on se ihanaa matkustaa aikuisen hinnalla. ;w; Junaliput on muutenki kallistunut ihana sikana~ Suaatana. 

Mutta jätän ragetuksen nyt tällä kertaan tähän, joten ensi kertaan taas! <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti