torstai 25. heinäkuuta 2013

Hejsan!

Nyt voisin vähän päivittää tulevan Traconin cossisuunnitelmiani. Coniin on vielä reilusti aikaa, mutta asujen osalta minulla on kaikki valmista, paitsi pitää vielä uusi hattu väsätä cielin-cossiin. :3 Mutta molempina päivinä minulla on tiedossa cossiryhmät. Lauantaina vedän erikan kanssa inuyasha-ryhmää jossa minä olen papitar kikyouna! :3 Ihmettelen syvästi, että miksi suostuin siihen, koska en tykkää yhtään cossia naishahmoja, sillä ne eivät sovi minulle ollenkaan!! 

Mutta eteenpäin, la-iltana laitan sitten cielin cossin niskaani, tai jos tarpeeksi laiskottaa niin sitten hörhöilen ihan vaan randomina. Toivottavasti tällä kertaa pääsen iltabileisiin, ilman mitään esteitä. Viime vuonna henkilökohtaiset syyt ja kaamea polvisärky estivät minua menemästä iltabileisiin. ~ Jee, saan ostettua eräältä hyvältä ystävältäni uuden ciel-cossin<3 Sitten minulta löytyykin kaapista jo kolme ciel-cossia!! <33 No, rakastankin sitä hahmoa ylikaiken ja jumaloin niitä asuja! <3 SUGOOOOOI<3 Hahmo sopii muutenkin imagooni. :3

Sunnuntaina minulla onkin sitten Kuroshitsuji-cossiryhmä! <3 Ja siinä sitten olenkin Drocellina! :3 Nukkemestari saapuu taas, vaikka mun jalat tulee niin kuolemaan niissä bootseissa joilla sitte talsin ympäri traconia. Desuconissa oli jo niin tuskaa niiden kenkien kanssa, sen seurauksena valtavat rakkulat päkiöissä!! Mutta kyllä cosplayn eteen kärsin! <3 Mutta löytyyhän sitten ryhmästämme Sebastian joka voi tarvittaessa kantaa mua :3 Joo, ehkä ei, oon liian painava kenenkään kannettavaksi. (: Tuun saamaan kyllä erään innokkaan Drocell fanin, joka on sattumoisin hyvä ystäväni. Ei suinkaan ketään tuntematon randomi! Tai voihan niitäkin sitten tulla! :3 Ei sitä koskaan tiedä, ja drocell on muutenkin niin ihana hahmo, yksi lempparini cielin lisäksi ja tietysti aloiskin on tooooosi ihana<3 Ensi vuonna pyrin tekemään aloisin cossin!! <3 Pakko<3 

Toivon myöskin, että fiilis olisi mitä mahtavin sitten conissa, sillä koska se on nyt täs lähiaikoina menny aika alamäkee, tietyistä syistä joita en nyt tule kertomaan. Mutta eipä tässä muuta, loppuun lisään viel muutaman kuvan!! <33 

                                                                       Lauantai:
 



                                                                  Lauantai-ilta:

    
                                                                    Sunnuntai: 

                                                          
                              
        
Seuraavaan kertaan otukset! <3
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti