tiistai 23. heinäkuuta 2013

Heippulis otukset! :33

Olen sit vihdoinkin saanu itseäni niskasta kiinni ja luonut itselleni blogin~ :33 Tänne tulen kirjoittamaan elämästäni ja harrastuksistani ja kaikkea muuta turhaa. Lisään myös sitten kuviakin :33 Mutta juuh... kerronpa lyhyesti itsestäni. 

Olen nuori naisenalku ja tykkään kaikesta japaniin liittyvistä asioista, pinkistä ja emo-tyylistä. Puoliksi olen emo, ja täysemoksi ajattelin tulla sitten aikanaan. :3 Harrastan cosplayta, animea, mangaa, piirtämistä ja tykkään kuunnella paljon musiikkia.(: Lempivärini on ehdottomasti pinkki<3 Luota pinkkiin! :3 Mutta tykkään, myös mustasta,limenvihreestä ja pastelliväreistä. :3 Rakastan kissoja, ja minulla on yksi söpö kisuliini~ 

Tykkään myös välillä söpöillä, mutta se tapahtuu aina kotosalla tylsinä hetkinä. :3 ,sillä julkisuudessa, en kulje missään söpössä kukkamekossa, vaan tykkään kulkea enimmäkseen cosplay-asussa ympäri kaupunkia, tai sitten jos en asua jaksa laittaa asua päälle niin sitten pinkki peruukki<3 Se on minun söpöilyä~ Välillä sitäkin pitää harrastaa! (:

Anime ja mangaa olen harrastanut reilut 9 vuotta ja cosplayta puolitoista vuotta, joten aika alkuvaiheilla on tämä cosplay minulla, mutta kyllä aion sitä harrastaa vielä piiiiitkän aikaa. :3 Tämän puolentoista vuoden aikana olen jo käynyt yli 8 conissa ja omistan 8-9 cosplayasua ja lisää on tulossa. :3 

Mutta juu, lopettelen tämän romaanin tähän ja seuraavalla kerralla pyrin lisäämään hieman kuvia cosplaystä ja sun muusta! 

Joten seuraavaan kertaan otukset! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti