tiistai 20. tammikuuta 2015

Turhaa pölinää~

Heippa ystävät! <3 

Täytyy myöntää, että minulta alkaa loppumaan jo ideat että mitä voisin blogiini kirjoitella ;;A;; Yh, täytyy kohta alkaa tekemään listaa asioista joista voisin tosiaan postauksia tehdä. ^3^/ Ja tietenkin jos teille lukijat tulee mieleen jotain mistä voisin kirjoitella niin laittakaahan ihmeessä ehdotuksia/ideoita kommentteihin <3 x33 

Oh yeah! <3 Tänään aukeaa tosiaan ilmoittautuminen Tampere Kupliin cosplaykisaan johon aion mennä! Viime vuonna kun jouduin perumaan sen ;;A;; Joten nyt tänä vuonna menen kun on pukukin aika hyvällä mallilla, pitää kyl viel parannella sitä kuten myös proppiakin. <3 Musiikkikin on jo valmiiksi leikattu x33 Miun pari todella rakasta ystävää aikovat kans osallistua kisaan joten voimme kaikki kolme sitten jännitellä koko aamun ennen kisan alkua. <3 uvu 

Pari ihmistä tietääkin jo, että millä puvulla menen kisaamaan, mutta en paljasta siitä sen enempää, joten olkoon se salaisuus! <3 hih :33 Hrrr, kylläpä kädet on jäässä, olen huomannut sen että aika nykyään mulla on aika usein kädet kylmät kuten myös jalat. ;;3;; Vaikka mulla pitäis olla niissä suhtkoht hyvä verenkierto. uvu 

                                                                      

Reiji Sakamaki MakeUp - test
Sain tuossa jonkin aikaa sitten Reiji wiguni <3 Tää on ihana ja päätin saman tien sitten kokeilla meikkiä Reijiin ja tässä olisi tulos. :3 Mielipiteitä? Itse olen ainakin todella tyytyväinen <3 Saatan ehkä ostaa uudet piilarit, mut kyllä nää vanhatkin kelpaisi Reijiin oikein hyvin <3 x3 Ja mullahan on tässä aikaa kivasti, kun vasta Traconiin toteutan tämän hahmon~~ Ja pidän myös isoa Diabolik Lovers cossiryhmää joten saapi tulla sitten moikkaamaan Traconin lauantaina!! <3 :33 uvu 

                                                                     
Neutraalinen meikki x3
                                                                     
Kuroshitsuji juliste eppisesti taustalla :'D
Huomenna on keskiviikko ja Reita tulee takaisin kotiin ;;3;;/ Hän kun on ollu tuttunsa luona helsingissä perjantaista lähtien. uvu Onneksi minullakin oli seuraa viikonloppuna sillä Joni tuli tänne yhdeksi yöksi <3 Oli mahtavaa nähdä häntäkin, kun näimme viimeksi Traconissa ja nyt hän tulee taas käymään mun luona tämän kuun lopulla <3 uvu Ja sen jälkeen ei oo pitkä aika että näemme taas koska Frosti :'D 


Oh god, stressin määräni vaan kasvaa ;_; Peruukin muokkaus on vielä kesken ja säärystimiä en ole vielä edes aloittanutkaan tekemään. -_- Alois cossi on jo valmis ja eilen sain bootsit siihen jotka tilasin eBaystä. <3 Oon ihan lööv niihin ;_; uvu ) 9 cm koroilla varustettu joten olen niiden kanssa 179 cm pitkä xD Ei pituus mua haittaa cossatessa pätkääkään. Ja eikä kukaan oo uskaltanut tulla mulle ulisee asiasta. Hyvä vaan :D 

                                                                            
<3
Värjäsin eilen hiukset, kun ei ollut muutakaan tekemistä :33 Tykkään enemmän kyllä sellasesta shokkipinkistä mutta kyl tämäkin on aika söpö <3 Pääasia että väri on pinkki ^3^/ uvu <3 Pitäis otsahiuksiakin hiukan lyhentää kun mulla kasvaa hiukset niin nopeasti ;__; 


                                                                                 
^u^/
                                                                                  
Vai sopisko mulle paremmin juuri tällänen pastillin pinkki? x3
    Mulla oli siis ton väriseks hiukset ennen eilistä värjäystä. ;33 Näytin aika hattaralta, ja tykkäsin kyllä tuosta väristä mutta halusin sitten laittaa uutta väriä hiuksiin. ^u^/ uvu 


Jos sää sallii niin vois mennä loppuviikosta hiukan photoshoottailee Alois cossiani kun sain siihen nyt kengätkin. <3 Jos vaan tarkenen hetken aikaa tuolla ulkona shortseissa tai sitten laitan sukkahousut niiden alle. c: uvu 

Tajusin muuten että mulla on frostin lisäksi vielä yksi stressin aihe: Hellocon lippu ;_; Pystyn ostaa sen vasta Frostin jälkeen ja varmaan ne on ehtinyt loppumaan siihen mennessä. ;;3;; Jos en helloconiin pääse niin joka tapauksessa menen sitten Helsinkiin shoppailee lolitassa xD Daaw, voisitteko kuvitella??!! Minä lolitassa? :'D Öööh..? Pakko se on nyt kokeilla sitäkin xDD 

Mutta jätän tämän postauksen nyt tähän ja alotan ruoanlaiton keittiössä <3 

Näkyilää + kommentoikaa postausideoita! <3 Arigato! :33

                                                      

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä pastellinpinkki sopii paremmin. mutta ei tuo toinenkaan paha ole :33

    Minä voisin miettiä jotain postausideoita aikani kuluksi jossain vaiheessa. ^^ Mutta ainakin Frostbitesta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekin tykkään pastellin pinkistä enemmän kuten myös ihan sellanen uv pinkki on kans tooosi ihana <3 ;33

      Oi, se ois ihanaa! <3 Itellä kun alkaa loppuu postaus ideat ;__; Ja juu, kyllä mä frostista teen sitten postauksen conin jälkeen sitten kun ehdin~~ :33

      Poista