torstai 6. marraskuuta 2014

Elossa ollaan! >:3

Eikäää! ;__; Näyttää siltä että talvi on tullut, sillä täällä on koko päivän satanut tauotta lunta. ;;A;; Ihan kamala keli, kun tuulee samalla ja pyryttää. Hyi! Vihaan talvea, mtu yks hyvä puoli talves on että silloin ei ole itikoita! <3 <3 Mutta vaihan nyt vaan aihetta, eli mulle ei kuulu mitään erityistä, sillä olen ollut vaan kotona ja töissä. Huomenna pitäisi mennä töissä käymään koska palaveri vaikka mul on vapaa päivä huomen mutta saan kumminkin siit sen tunti palkan. <3 <3 x3 

Sain tuossa vähä aika sitten cybershopista tilaamani legginsit ja uudet ripset <3 Ne on nyt mulle rakkaus <3 <3 Näit uusii ripsii oon pitänyt lähes päivittäin sillä mulla on jotenkin alaston olo jos en laita niit koska mun omat ripset on niin paskas kunnos että ne ihan katkeilee! D: 

                                                                  
Pulloposket <3
 

                                                                     


Tänään testasin vähän kännykän muokkausohjelmia koska oli tylsää ja tässä on lopputulokset muutamiin kuviin. x3 Mua vaan vituttaa se, että toisen silmän pitää sojottaa päinvastaiseen suuntaan koska karsastus. Pitäis sekin hoitaa kuntoon, mutta en ole saanut vielä mitään aikaiseksi että varaisin ajan silmälääkärille. ;;A;; uvu 

Hattarapää<3
                                                               
My cute alpaca <3 ;w;
Ai miten niin rakastan pinkkiä väriä? :DD Mut juu, en oo kovinkaan hyvä muokkaamaan kuvia koska vasta harjoittelen. Noista kuvista en muokannut muuta kuin tuota kasvojeni ihoa. x3 Pitäis taas koht värjätä tää kamala juurikasvu pois. ;__; 


                                                          
Kawaii? ;3
Mehh, yritin myös hiukan söpöillä <3 ;3 Vaikka se oo oikein mun juttu, Reita sitten muokkasi tän kuvan näin hienosti <3 Kiitos sinulle siitä rakas <3 <3 ;;A;; Toi pipo on myös aikoinaan ostettu cyberista. Harmi vaan kun se on niin iso mun päähän että joudun ekana tupeeramaan hiukset ennen kuin laitan sen päähäni ettei vaan valahda silmilleni ;_; Mulla kun on niin älyttömän pieni pää. uvu 


Maww, oon tehnyt vihdoin tälläsen ison päätöksen että aion pitää jossakin vaiheessa pienen tauon cossaamisesta ja säästän rahaa järkkäriin. >3< uvu Oon monta vuotta halunnut sellasen ja nyt aion tosiaan tehdä sen eteen jotain että saan sen joskus! <3 Pitäis muutenkin säästää rahaa sillei nettä saisin eBaystä ostettua aitoja hiustenpidennyksiä jotka värjään sitten pinkiksi. <3 uvu Niin näyttäis ehkä kampauskin vähän paremmalta ja scenemäisemmältä kuin ilman pidennyksiä. ;;v;; <3 

Jestas, kun tätä rahanmenoa on koko ajan, pitäis siskollekin ja sen miehelle keksii joku hyvä häälahja koska he avioituvat ystävänpäivänä ja tietenkin just conin aikaan! ;;A;; Ei voi mitään, pääsenhän mä frostiin sillon perjantaina ja sunnuntaina <3 >3< Toivon vaan, että Reita pärjää silloin lauantaina conissa ilman mua D: 

Mua vaan ressaa se että ehtiikö mun Jesse cossi tulemaan ennen conia kun laitan sen nyt ens kuussa tlaukseen ;__; Samoin kun mun pitää ennen conia tilata peruukki, piilarit, sormus ja kenkulit Alois Trancy cossiini jossa olen sitten frostin sunnuntaina <3 uvu Mitäköhän siitäkin tulee koska osaan olla vaan cielin hahmossa enkä aloisin. Aion kumminkin kokeilla! <3 >//u/< 

Mutta ei muuta kuin mukavaa loppuviikkoa ja seuraavaa postausta odotellessa! <3 uvu                                                                            

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti