sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Hey guys<3 

No niin, paniikkia pukkaa! Sillä ens viikolla on jo Tracon! <3 >3< Eniten panikoin sitä, kun en ole vieläkään löytänyt kameraani mistään! ;;A;; *sniif* Ja kun mun pitäis Traconissa kuvata videota~~ uvu Kännykälläkään se ei onnistu sillä muisti ei riitä siinä ja kun tarviin sitä kuvien ottoon. ;;v;; On elämä ankeaa juuri nyt.. Voi olla että joudun perumaan videon kuvaamisen jos en nyt sitä kameraa löydä ens viikon aikana. Olen monta päivää sitä tässä etsinyt. Muistan sen, että viimeksi Desussa käytin sitä ja olen varma siitä että se ei ole jäänyt mihinkään. 

Kun desun jälkeen siirsin kamerasta kuvia ja videoita koneelle, että se on oltava jossakin täällä mun kämpässä D; Tääl on muutenkin kaikki kaapit täynnä turhaa roinaa niin ihmekkös jos sitä ei heti löydy tai pistä silmiin. uvu Vaihetaan nyt aihetta. Eli jesh, sain perjantaina mun Shiki wigun!! <3 <3 ^o^/ Pääsen sittenkin cossimaan Shikiä iltabileissä. <3 :3 Pelkäsin, että se ei ehdi ennen conia tulemaan mutta tulikin ja Reitan sai myös uudet binderit! <3 uvu 

Ens viikolla photoshoottaan hieman Shiki cossiani, niin teidän on helpompi löytää mut Traconista La-iltana!! <3 <3 uvu Mun piti kans alunperin ilmoittautua esityskilpailuun Annikan kanssa, mutta kun se on sunnuntaina niin mulla on silloin just Sekai Ichi Hatsukoi cossiryhmä josta en halua olla pois ;_; Haa, mutta desussa menen esityskilpailuun Reitan kanssa!! <3 <3 Jännittää jo nyt ja stressaa vaikka se on vasta ens kesänä. ;v; Itse olen unicorn Cielinä hevoseni kanssa ja Reita on Sebastian! <3 <3 uvu 

Mutta millä fiiliksellä Traconiin muwwut? <3 Mulla ja Reitalla on ihan fiilis katossa asti + tietenkin pientä paniikkia. ;A; Meh, meh kohta pitäis raahautua kauppaan ostamaan jotakin hyvää <3 Kyllä, päätin läskeillä! ;v; Taas. Olenhan muutenkin läski, että voin hyvin läskeillä lisää :DD + aiotaan käydä vuokraa joku hauska leffa Reitan kanssa. Sillä kun VIP:nä saan hyvät alennukset filmtownista. <3 uvu 

Joten tämmöinen postaus tällä kertaa, tiedätte ainakin että olen hengissä! :3 Nykyään en kovin usein ehdi päivittää blogia, mut niin. Onhan se parempi kuin ei päivittäis ollenkaan, joten teen aina uuden postauksen kun ehdin. <3 

                                                                     Bocchan_Ciel

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti