keskiviikko 20. elokuuta 2014

Hey my sweethearts <3 

Nyt on hieman tapahtunut muutoksia minussa. :3 Siis ulkonäöllisesti. uvu Kävin tuossa maanantaina ottamassa huulikorun ja nyt rakastan tätä ihan sikana! <3<3 Pari vuotta olen haaveillut tästä ja nyt päätin toteuttaa sen, kun sain uskallusta. Minulla kun on kova piikkikammo, mutta täytyy sanoa että tuo ei ees tuntunut missään kun kävin lävistäjällä. Aluksi ihan vapisin ja olin paniikissa sen suhteen mutta kun koru oli jo paikoillaan niin kyllä mulla oli voittajan fiilis koska selviydyin siitä sessiosta hengissä!! <3<3 Ja kun Reitakin oli mun tukena siellä. :3 Nyt vaan pelkään että tää lävistys tulehtuu ;__; Tosin olen ahkerasti desifioinut sitä ja noudattanut lävistyksen hoito-ohjeita. Pienesti kyllä tuo iho korun ympärillä punottaa, mutta sen tiiän että se ei ole tulehtunut. Varmasti tämä on ihan normaalia koska lävistys on vielä aika tuore. :33 uvu 

                                                          
Tälläisen otin<3
                    

                                                                   

Mitäs vielä, juu tänään värjäsin myös hiukset sillä sain eilen cybershopista tilaamani shokkivärit + uudet piilarit<3<3 Oon nii happyhappy<3 Joten nyt olen sitten sinipää<3 Tosin pinkit sopii mulle paljon paremmin mutta sitä väriä ei ollut nyt cyberissa niin päätin kokeilla jotakin muuta väriä ja pitää pienen breikin pinkissä värissä. :33 Värjään kyllä sitten takaisin pinkiksi jossakin vaiheessa. uvu 

                                                                   
What you think guys? :3
jestas, nää uudet piilarit on niin rakkaus mulle. <3<3 Pelkäsin että nämä ei näy mun silmis koska mulla on luonnostaan aika tummat silmät mutta ihan hyvinhän ne näkyy + kun ne on vielä suurentavat linssit <3<3 Sain nämä myös eilen ja tilasin cyberista nekin. (kaikki piilarini on sieltä tilattu. uvu) 


                                                                   



Mitäs muuta mukavaa vielä kertoisin? Eli sain eilen ebaystä tilaamani Takano Masamune peruukin<3 Reita tosin lupasi muokata sen mulle, kiitos siitä rakas! :33 Eilen laitoin myös tilaukseen Shikin peruukin ja pari binderiä ja tänään tilasin Alois Trancyn cossin joka tulee frostiin<3 :33 li niitä tässä nyt odottelen kotiin. <3 Toivon, että Shikin peruukki ja binderit ehtii tulemaan ennen Traconia, sillä en haluais tehdä cossimuutoksia iltabileisiin ;__; Niin monesti kun olen joutunut sen tekemään. uvu 

Puff, vielä huominen päivä olisi vapaata ja sitten taas paluu töihin. Ja viime yönä oli tosi kiva herätä viiden aikaan kovaan jyrinään. Ja arvostus oli silloin huikeet 5/5. En yhtään ollut paniikissa ja hdistunut en.. *ei myönnä.* Onneksi se ei kauaa kestänyt ja Reitakin sai mun olon paremmaksi kun tämä rauhoitteli mua. Aika nopeesti mä tosin nukahdin sen jälkeen kun heräsin. Mutusutti sen verran paljon. uvu 

Niin muuten, olen myös alkanut nyt venyttää tota mun vasenta korvalehteä. Tosin venytän vaan 2 mm spiraalilla sillä suuremmalla en uskalla ja musta tää pienikin venytys on todella kaunis <3 Ootan sitä hetkee että pääsen ostelemaan söpöjä huulikoruja, kun pitäis muutenkin vaihtaa sit myöhemmässä  vaiheessa tää 10mm koru 8mm. Häivekorujakin mun pitäis hommata cossaamista ajatellen.  ;33 uvu

Mutta eipä tässä muuta, seuraavaan kertaan! <3 *puss*

4 kommenttia:

  1. uwuuuuuu, oot nii söötti <3 hih
    ja olen kyllä todella kateellinen sulle tosta huulikorusta, harmi ku mä en voi ottaa ;__; ja mun korva on venahtamut jo 12mm! <3 se on ihana <3 ensi keväänä sitten vielä pari milliä eli lopputulos on 14mm mihin jään. eikä harmita yhtään että oon päättänyt venyttää tota oikeeta lehteä, varmaan ens keväänä tungen kanssa vasempaan korvaan 2mm ja venytän sen 8mm saakka <3 + vasempaan korvalehteen kolmas lävistys ja oikeeseen ton venytyksen viereen toinen <3
    ainiin, kielikorua olen pohtinut, koska se menis mun ammatissakin <3 hih, katotaan nyt kun tatuoinninkin haluaisin eikä työttömällä oo hirmusesti rahaa ;_; (+uudet hiusten pidennyksetkin tarttisin, möh)

    http://pastelgalaxy.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maww, kiitos siskoni mun<3<3 Säkin oot hurjan söötti <3 ;__; uvu Muakin houkuttais kovasti kielikoru koska se on niin kaunis, mutta pelkään ihan sikana sitä piikkiä joka menis kielen läpi ja varmasti se sattuu ;__; Toi huulikoru ei kyl sattunut yhtään. ^o^ Ja ite vaan venytän tota yhtä korvalehteä 2 mm spiraalilla ja se riittää mulle.

      Yhyyyh, mua houkuttai myös ottaa viel kulmaan koru tai sitten snake bitet ;_; Mikä mua vaivaa? Oon niin rakastunut läväreihin. + mun pitäis kans tilata ihan aidot pidennykset eBaystä sit kun saan taas sen verran rahaa että voisin törsätä johonkin "ylimääräiseen" mutkun nyt mun pitää säästää Traconiin. ;;A;;

      Poista
    2. Mullaki on vähän just lävistyskuumetta, mut munkin täytyy säästää traconiin ja siihen tatskaan minkä varmasti hankin tässä joskus.. ;_; surullista ku rahaa ei kasva puussa... :D

      Poista
  2. Hih~ liityn teidän lävistyskuumeeseen! :3 oon miettinyt pitkään uusia lävistyksiä, mutta en halua vähään aikaan mitään verivuotoja. (Mulla oli kauheet sellatteet, koska 2 lävistystä hoidettavana huhhuh)

    Erika: omg jo 12mm!! Mun tavoite olis 10mm. 8,)

    Charming
    http://starcafekkobunny.blogspot.fi/

    VastaaPoista