keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Heippa hupsut!! :33 Enpä ole nyt vähään aikaan tehnyt postausta. Syy on yksinkertainen: Mulla ei ole ollut aikaa, koska työt vie kaiken ajan melkeinpä ja toiseks mul on ollu netti pois käytöstä vähän yli viikon. ;;A;; Mutta nyt toimii taas! <3 Ah, tää mun uusi puhelin on ihana! <3 ;v; Rakkaus. ;;;;U;;;; <3 Ihanan iso näyttö, isompi kuin mun vanhas luuris. Eli mulla on nyt Samsung Galaxy Core Plus :3 Piti vaihtaa myös liittymä, nyt mulla on mahdollisuus päästä puhelimella nettiin ilman mitään rajoituksia. :3 Ainoastaan puheluissa ja tekstareissa on rajoitukset. uwu C: 

Eipä haittaa mua, kun viestittelen muutenkin enemmän netissä tyyliin facebookin välityksellä. ^^ Phuuuuh.. nyt on jo heinäkuun puoli väli, vähän reilu yli kuukausi Traconiin <3 Se tulee olemaan mulle jo kolmas Tracon! <3 uwu Huehuehue.. Sain tehtyy myös uuden videon youtubeen. :33 


Toivottavasti tykkäätte! Käykää toki kommaamassa, ja laittakaa videotoiveita jota voisin mahdollisesti sitten toteuttaa. :33 uwu Mulla on tosin desu-videon teko viel pahasti kesken, kun mul oli toi netti poikki niin en päässyt sitä tekemään. ;_; Teen sen sitten kun saan pierastua aikaa sen tekoon. uwu Traconissa olen kuvaamassa lauantai päiväin aikana DERP - videota xD Olen saanut jo monta innokasta osallistujaa siihen. :33 

Toki lisää osallistujia otan vastaan. :3 Jos kiinnostaa niin laitappa mulle viestiä facebookissa. ^^ 

Tämä on nyt tällänen lyhyt postaus, joten seuraavaan kertaan! Adios! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti