maanantai 9. kesäkuuta 2014

Desucon tuli ja meni <3 ;A; Yhyyh, nyt on hirvee conidarra ja ikäwä kaikki ihania ihmisiä! <3 *Tahtoo takaisin coniin.* Mutta niin, omalta osaltani coni meni todella hienosti, vaikka tuli rampattua koko viikonloppu hyvinkää-lahti-hyvinkää rataa sillä yövyin kotona. ^^ Ainakin sää suosi desussa, oli niin hemmetin kuuma! ;__; Ainakin minulla, koska onnistuin taas valitsemaan sellaset cossit missä oli kunnon kerrospukeutuminen. ;;3;; Ja talviconeissa mul menee vaatetus päinvastoin. 

Elikkä itse tosiaan cossasin perjantaina Ciel Phantomhivea mustassa puvussa~ <3 en myönnä, että mulla oli etenkin siinä cossissa kuuma. ö_ö Lauantaina olin taas ylläripylläri cielinä, mutta sirkusasussa eli Smile x3 Sunnuntaina minulla oli sitten taas ihana Vampire Knight-ryhmä jossa olin Aidouna. ^^ 

                                                                  
Perjantai
 Harmi, että minulla hajosi tuosta cossita tuo helminauha systeemi. Toinen pää irtosi tuosta tekokukasta ;_; Mutta onneksi se on helppo korjata! x3 (Täytyy ennen hypeconia tehdä se.)


Osaan olla edustava xD Lauantain cossi^^
                                                                 
Smileeeeee~ xD
                                                           
Sunnuntai. Aidou tykästyi tuohon päivänvarjoon <3 ;A; Se oli niin söpö.
Lauantaina ja sunnuntaina minulla ja muutamalla kaverillani oli sitten ihan photoshootti (La: Kuroshitsuji-ryhmä & su: Vampire Knight-ryhmä), joihin olin varannut ajan ennakkoon. Tässä nyt jännityksellä odotetaan kuvia desugalleriaan! <3 Itse voin sanoa, että hienoja tilannekuvia saatiin ainakin, Aidoulta jopa aukes sunnuntaina vähän kauluspaidan napitkin xD Ja taas sain kuulla sunnuntaina positiivista palautetta kuvaajalta etenkin poseerausteni suhteen jotka keksi vaan melkein kaikki vaan päästä. ^^ 


Huuhaa!! <3 ;;A;; Sain muuten taas lisää faneja, kiitos @////@ On se mukavaa kuulla teidän muiden ihmisten suusta, että  pidätte kovasti cosseistani ja hahmovalinnoistani! <3 *Voisi itkeä onnesta* Vaikkaha, en itse tee cosseja, tai teen ne cossit itse mihin taitoni riittää. ~ Sain myös positiivista palautetta siitä, että kuinka osaan eläytyä cossattavaan hahmoon niin hyvin/täydellisesti. Salaisuuteni piilee siinä, että olen katsonut ja seurannut tarkkaan että miten hahmot käyttäytyy. <3 ;A; 

Ja ISO KIITOS niille, jotka uskalsivat tulla moikkaamaan ja juttelemaan minulle. Eli te jotka facebookissa laitatte viestiä, missä kerrotte että ette ole uskaltaneet tulla moikkaamaan minua tai sitten ottamaan kuvaa. Noh, voin sanoa, että en minä niin pelottava ole, itse siis rakastan älyttömästi sitä että saan tutustua uusiin ihmisiin, etenkin cossaaajiin/otakuihin. On mukavaa, että on sellasia ihmisiä joiden kanssa voi jakaa tämän ihanan harrastuksen ja ajatuksia ylipäätänsä animesta ja mangasta! <3 <3 *_* 

Itse en juurikaan kuvia desussa ottanut, koska keskityin kuvaamaan videoklippejä, joista teen kokonaisen videon sitten kun ehdin. ;33 Mutta muutamia kuvia löytyy facebookistani. <3 ^^ Tänä vuonna en käynyt kuin tekemässä pienen pika kierroksen myyntipöytäsalissa sunnuntaina. Ostin vaan yhden paketin pockyja ja pullon ramunea. x3 Sillä minulla oli sovittuja "bisneksiä" eli sain ostettua eri ihmisiltä ihanaa tavaraa! <3 <3 ;A; Esim. Ciel-figuurin, kuroshitsuji pokkarin japaniksi (osa 1), Grell-pehmon, Strawberry panic!-mangan.. sun muuta ihanaa! <3 <3 ;A; Itse myin kans tavaroita poies, siä kaipasin lisärahaa xDD 

Mutta tosiaan, tässä hypeconia odotellessa! <3 (joka on nyt lauantaina.) Hieman jänskättää, koska osallistun Annikan kanssa cosplayesitykseen~~ ;A; <3 Ja syksyllä sitten Tracon 9! <3 Olen päättänyt jo cossit valmiiksi sinnekin~~ <3 <3 Tarkoitus oisi osallistua sielläkin esityskilpailuun Annikan kanssa, toivottavati päästään. + lisäksi molemmille päiville mulla on tiedossa taas cossiryhmiä! ;A; <3 <3 <3 

Yhyää, itkettää kun ikäwöin kaikki teitä ihania kenen kanssa sain viettää aikaa desussa! <3 Eli Erika, Annika, Iida, Joonatan, Julia, Laura, Tuovi, Tuuli, Tuomas, Siiry, Reita, Marianne.. ja niin, en nyt kaikkia kavereita ala täs luettelee koska teit oli niin paljon kenen kanssa vietin aikaa! <3 <3 

Ouch! Huono puoli oli nyt vielä conin jälkeen se, että polveni pääsi rasittumaan vähän liikaakin ja turvonnut kivasti.  (toivottavasti olisi paremmassa kunnossa ennen hypeä!! ;A; ;A; ), jos oisin ollu desussä vähäänkään fiksumpi niin olisin laittanut sen polvituen, mut päätin että en laita koska se ois pilannut cossini ja se nyt kostautui todella kovana särkynä, että se sai mut ihan itkun partaalle tänään ;A; ;A; Traconissa, on pakko sitten laittaa se tuki koska en halua enään kärsiä näin kovasta särystä. ;A; Otan tuen sit pois vaan jos mua halutaan kuvata eli hetkeksi. uwu ^^ Kestän muutenkin todella huonosti kipua. ;A; 

Mutta minäpä menen leputtelemaan kipeää jalkaani ja keksin jotakin tekemistä yöksi koska en todellakaan pysty nukkumaan tämän säryn kanssa. ;A; Särkylääkkeetkin kun on loppu. Onneksi mulla on vapaa päivä  tänään, eli ei tarvitse mennä töihin kun vasta huomenna. uwu ^^ 

Joten hejsan ja öitä! <3 <3
                                                            

                                                       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti