tiistai 14. tammikuuta 2014

Heipsan nasut! <3 Enpä ole ehtinyt/jaksanu päivitellä blogiani pitkään aikaan. Olen tuossa ollut kamalassa flunssassa ja sairausomalla. Olen kyllä vielä vähäsen kipee. ;w; Eilen tosiaan menin kyl töihin, kun olin koko viime viikon sieltä poissa, koska äänikään ei kulkenut. ;-; Nyt tosiaan kulkee paremmin, vaikka sekin on vielä vähän käheänä. Mutta muuten mulle kuuluupi ihan hyvää :3 Lauantaita odotellessa, koska sillon muwun ja yhden kaverin kanssa hesaan riluttelemaan cossit päällä! <3 + Frostia odottelen kans ihan pärinöissä! <3<3 :33 

Eilen sain tilaamani kaitou kid-cossini, täytyy kyllä sanoa että se oli eka cossi johon petyin totaallisesti! ;-; Se hattu oli mitä kamalin! Viitan kiinnityskohdat oli ommeltu liian taakse. (viitassa nappikiinnitys) ja takin nappi oli ommeltu liian ylös. ;u; + vielä viitasta puuttui ne ihme "kukkajutut" täytyy nekin väsätä siihen cossiin ennen frostia. ö-ö Monokkelikin pitäisi vielä tehdä, onneksi olen jo osan tarvikkeista siihen hommannut<3<3 uwu Saan myös muwulta hatun lainaan~ <33 :33 Onneksi pystyn kuitenkin korjaamaan noi virheet itse. uwu x3

                                                         
Kaito kid - Magic kaito
Lisäsin nyt ton kuvan, jonka eilein otin kid-cossistani. Laitan siitä uuden kuvan sitten kun se on täysin valmis >3 Wuhuuu, huomenna on jo keskiviikko ja päivät vähenee viikonloppua kohden! <3<3 *fiiliksissä.* 


Hööm, hööm. Kuva hinku värjätä hiukset takas pinkeiksi, mutkun en vaan voi, perkele! >:C Pitää kohta alkaa syömään jotain pillereitä, että saisin noi hiukset paksummiksi ja tuuheimmiksi. uwu Oon aika kärsimätön, en jaksa odottaa sitä hetkee että mun hiukset ois siinä kunnossa jotta ne voisi värjätä uudelleen. Vaan pitäis just nyt heti saada ne värjättyä. Ahidtaa olla blondina! ;-; En voi tummaksikaan värjätä, kun pitäis sit taas vaalentaa jos shokkivärin haluan päähäni. ;u; 

Muutenkin mulla on ollut todella huonoja hiuspäiviä, koska en voi edes tupeerata! Se kuulema vahingoittaa hiuksia enemmän kuin värjäily :/ Tai ainakin näin kuulin, en oo siis ihan varma että pitääkö se paikkansa. ö-ö Hyvä puoli on sentää se, että mulla on vielä hiuksia päässä. x33

                                                                      
Testasin myös mun uutta peruukkia >3
Toivottavasti en saa tuota peruukkia takkuun, kun olen muutenkin aika toivoton pitkien peruukkien kanssa. ;u; Mun miku peruukin klipsit meni heti takkuun kun rupesin kähmimään niitä. ö-ö Kyllä, osaan. 

Mutta tällänen postaus tällä kertaa, ensi kerralla on sitten jotain mukavampaa luettavaa teille rakkaat lukijani! <3<3 

2 kommenttia:

  1. uii mihinkä tuo harmaa klipsiperuukki oikein on? :3 ikävä :( ~~ <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hommasin sen ikään kuin sellaseks miitti -ja vapaanajan peruukiksi~ :33 Mullakin<3<3 ;u;

      Poista