keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Vihdoikin ehdin nyt kirjoitella taas blogiani, on ollut niin kiirettä että en ole ehtinyt vähään aikaan kirjoittelemaan. ;w; Aika on mennyt töissä ja sen jälkeen ei ole jaksanut ajatella oikeastaan yhtään mitään. ;3; Mutta juu, cosplaytanssiaisia odotellessä ja muutenkin joulua. <3 :3 Joulukuussa täytyy muutenkin tilata eBaystä pari peruukkia ja Kaito kid-cossi. Tarkoitus olisi frostissa yhtenä päivänä cossata kaito kidiä<3 :3 Muita cosseja en paljasta vielä, lälläslää! :D 

Tänään sain cyberista tilaamani piilarit!<3 On kyllä ihanat :3 Käytän niitä Takano Masamune ja Amu Hinamori-cosseissa. <3 Yuss, viikonloppuna olisi sitten tiedossa photoshoottausta kun yks mun kaverikin tulee tampereelta asti mun luokse. <3 Tänään tuli taas käytyä rakkaan kanssa kaupungilla rilluttelemassa :3 Rakas osti itselleen H&M:ltä mustan perus T-paidan. Kun hän sovitteli sitä sovituskopissa, niin minä sitten tylsistyneenä peilailin valtavasta peilista joka huoneen päädyssä XD Ai miten niin mulla oli tylsää..? 

Mut anyway, oltiin sit kaupungilla puoltoista tuntia ja sitten lähettiin kämpille. x3 Yh.. oon nyt jonkin aikaa joutunut olemaan blondina ;w; En tyksi yhtään, mutkun en ole viel saanut Erikalta niitä shokkivärejä, että voisin uudestaan värjätä pinkiksi ja kumminkin mun hiukset on aika huonossa kunnossa. Olen vähän värjäily niitä liikaa, niin on pakko pitää nyt pieni tauko. ;3; Ettei vaan tipu hiukset päästä, mulla on muutenkin aika ohuet hiukset. ö-ö 

Joten täytyy vaan kärsiä jonkin aikaa blondina, vaikka positiivista palautetta olenkin saanut. Että blondi sopii mulle, kuulema korostaa kasvojeni piirteitä. XD No itse en kyl tota mieltä ole. Mutta positiiviset palautteet piristää mukavasti päivää<3 

Ens viikolla aukee lipunmyynti frostiin, jee jee<3 Pärinöissä olen sitäkin odottanut x3 Yukiconiinkin pitäis ostaa lippu, mutta eipä ole vielkää auennut verkkokauppa. Piti lokakuussa aueta. -_- Yhyyyh! ;3; Mulla on ihan kauhee kissakuume! Vaikka mul on jo yks kissa, mutta täytyy saada vielä toinen, sellanen söpö kissavauveli<3 :3 Mutta eipä tässä nyt sen enempää, tähän loppuun tulee muutama kuva. :3 

                                                           
Blondaus ei sovi ollenkaan mulle. ;w;

                                                               
Oli tylsää XD
Uudet piilarini<33
                                                        
:DD
  Seuraavaan kertaan mussukat! <33                                                             




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti